First-year teacher education students reflections and interpretations about sustainable development and enhancing learning practices

Approved

Publication information

OKM publication type
A4
Category
Artikkelit ja abstraktit
Sub category
Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa
Type
Full Paper
Refereed
Kyllä

Authors of the publication

Number of authors
5
Authors
Liljeström, A., Vartiainen, H., Vanninen, P., Enkenberg, J., & Pöllänen, S
Local authors
Author
Liljeström Anu
Unit
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna
Author
Enkenberg Jorma
Unit
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna
Author
Pöllänen Sinikka
Unit
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna
Author
Vanninen Ilkka
Unit
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna
Unit
Ei laitostietoa

Publication channel information

Title of host publication
Proceedings of the International Conference on Sustainability, Technology and Education (STE2013)
Editors of host publication
Theodora Issa, Nurfadhlina Mohd Sharef, Tomayess Issa and Pedro Isaías
ISBN (print)
978-989-8704-00-9
Name of conference
International conference on sustainability, technology and education
Publisher
IADIS Press
Publication forum ID
79620
Internationality
Yes

Detailed publication information

Publication year
2013
Reporting year
2013
Page numbers
53-63
Language of publication
English

Co-publication information

International co-publication
Yes

Classification and additional information

MinEdu field of science classification
516 Educational sciences