First-year teacher education students reflections and interpretations about sustainable development and enhancing learning practices

Approved

Publication information

OKM publication type

A4

Category

Artikkelit ja abstraktit

Sub category

Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa

Type

Full Paper

Refereed

Kyllä

Authors of the publication

Number of authors

5

Authors

Liljeström, A., Vartiainen, H., Vanninen, P., Enkenberg, J., & Pöllänen, S

Local authors

Author

Liljeström Anu

Unit

Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna

Author

Enkenberg Jorma

Unit

Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna

Author

Pöllänen Sinikka

Unit

Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna

Author

Vanninen Ilkka

Unit

Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna

Unit

Ei laitostietoa

Publication channel information

Title of host publication

Proceedings of the International Conference on Sustainability, Technology and Education (STE2013)

Editors of host publication

Theodora Issa, Nurfadhlina Mohd Sharef, Tomayess Issa and Pedro Isaías

ISBN (print)

978-989-8704-00-9

Name of conference

International conference on sustainability, technology and education

Publisher

IADIS Press

Publication forum ID

79620

Internationality

Yes

Detailed publication information

Publication year

2013

Reporting year

2013

Page numbers

53-63

Language of publication

English

Co-publication information

International co-publication

Yes

Classification and additional information

MinEdu field of science classification

516 Educational sciences