Promoting higher education students' self-regulated learning through learning analytics: A qualitative study

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Kleimola, Riina; Hirsto, Laura; Ruokamo, Heli

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Education and information technologies
ISSN-P (painettu)
1360-2357
ISSN-E (elektroninen)
1573-7608
ISSN-L (linking)
1360-2357
Julkaisun JUFO ID
55039
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
2025; 30
Lehden/sarjan numero
4
Sivunumerot
4959-4986
DOI
10.1007/s10639-024-12978-4
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet
Avainsanat
Self-regulated learning; Learning analytics; Learning analytics dashboard; Higher education student; Qualitative study

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This research was partly funded by Business Finland through the European Regional Development Fund (ERDF) project “Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning (OAHOT)” (Grant no. 5145/31/2019). The article was completed with grants from the Finnish Cultural Foundation’s Central Ostrobothnia Regional Fund (Grant no. 25221232) and The Emil Aaltonen Foundation (Grant no. 230078), which were awarded to the first author.

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001306765600002
Scopus -tunniste
2-s2.0-105001063605