Promoting higher education students' self-regulated learning through learning analytics: A qualitative study
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Education and information technologies
ISSN-P (painettu)
1360-2357
ISSN-E (elektroninen)
1573-7608
ISSN-L (linking)
1360-2357
Julkaisun JUFO ID
55039
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
2025; 30
Lehden/sarjan numero
4
Sivunumerot
4959-4986
DOI
10.1007/s10639-024-12978-4
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet
Avainsanat
Self-regulated learning; Learning analytics; Learning analytics dashboard; Higher education student; Qualitative study
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This research was partly funded by Business Finland through the European Regional Development Fund (ERDF) project “Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning (OAHOT)” (Grant no. 5145/31/2019). The article was completed with grants from the Finnish Cultural Foundation’s Central Ostrobothnia Regional Fund (Grant no. 25221232) and The Emil Aaltonen Foundation (Grant no. 230078), which were awarded to the first author.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001306765600002
Scopus -tunniste
2-s2.0-105001063605