Teachers’ use and perceptions of Let’s Talk about Children
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Australian educational researcher
ISSN-P (painettu)
0311-6999
ISSN-E (elektroninen)
2210-5328
ISSN-L (linking)
0311-6999
Julkaisun JUFO ID
52065
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
2025; 52
Lehden/sarjan numero
1
Sivunumerot
687-702
DOI
10.1007/s13384-024-00736-x
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet
Avainsanat
Collaboration; Content analysis; Early intervention; Let’s Talk about Children
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
Open access funding provided by University of Eastern Finland (including Kuopio University Hospital). The first author disclosed receipt of the following financial support for the research and publication of this manuscript: This work was supported by the Itsenäisyyden Juhlavuoden Lastensäätiö, ITLA: Lapsuuden rakentajien innovaatio- ja tutkimusrahasto, [Children’s Foundation: Childhood Builders Innovation and Research Fund, in English]. Personal Working Grant, no specific grant number.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001271491600001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85198920690