Teachers’ use and perceptions of Let’s Talk about Children

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Raitila, Pilvi; Heiskanen, Noora; Karhu, Anne

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Australian educational researcher
ISSN-P (painettu)
0311-6999
ISSN-E (elektroninen)
2210-5328
ISSN-L (linking)
0311-6999
Julkaisun JUFO ID
52065
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
2025; 52
Lehden/sarjan numero
1
Sivunumerot
687-702
DOI
10.1007/s13384-024-00736-x
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet
Avainsanat
Collaboration; Content analysis; Early intervention; Let’s Talk about Children

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
Open access funding provided by University of Eastern Finland (including Kuopio University Hospital). The first author disclosed receipt of the following financial support for the research and publication of this manuscript: This work was supported by the Itsenäisyyden Juhlavuoden Lastensäätiö, ITLA: Lapsuuden rakentajien innovaatio- ja tutkimusrahasto, [Children’s Foundation: Childhood Builders Innovation and Research Fund, in English]. Personal Working Grant, no specific grant number.

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001271491600001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85198920690