How eco-clubs foster pro-environmental behavior in a school context: a case from Finland
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Fennia
ISSN-E (elektroninen)
1798-5617
ISSN-L (linking)
0015-0010
Julkaisun JUFO ID
56065
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Ei
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
2024; 202
Lehden/sarjan numero
2
Sivunumerot
227-246
DOI
10.11143/fennia.146717
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
1172 Ympäristötiede, 516 Kasvatustieteet
Avainsanat
environmental education; eco-club; upper secondary school; group interviews; qualitative survey
Lisätietoja
Published 2025-02-17 — Updated on 2025-04-01
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001461123900005